|
|
||||
|
336 REGISTRES
faitte et baillée par m" Jehan Paluau, aussi Eschevin, dit ce qui s'en suit :
«En premier lieu de ce que led. Paluau n'est admissible à se rendre partie, et n'est legitime contradicteur en ceste cause ;
"Droict sur ce préalablement faict et par ordre, n'est led. Paluau recevable, par ce que sur l'option ja faitte par led; Pellerin, la litipendance par devers Vous, Mess™, laquelle comme prejudiciable il convient préalablement juger et decider avant la nouvelle instance dud. Paluau, par luy intentée par vindicte seullement, et au comptempt de ce qu'il a esté récusé par icelluy Pellerin en lad. instance
|
DU BUREAU [i554]
d'option, comme luy mesmes l'a declairé par exprès par sesd, demande et conclusion.
"D'avantage, led. Paluau a luy mesmes consenty et accordé aud. Pellerin qu'il demeurasl Eschevin en luy cédant sa prérogative en l'Eschevinage nonobstant sa pluralité de voix : qui est autre fin de non recevoir.
"D'abondant, et où led. Paluau seroit admissible et recevable que non par les moyens dessusd, et droict sur ce préalablement faict et par ordre, dict led. Pellerin qu'il a suffisamment choisy et opté : à ces fins conclud."
Ainsi signé : Pellerin.
|
|||
|
|
||||
|
DCXLI. —Pour remettre les Corps Sainctz.
|
||||
|
|
||||
|
8-9-10 octobre 1 o
|
i. (Fol. io5 r°.)
Après lesd. Lettres receues, a esté ordonné mandemens estre expédiez aux Conseillers, Quarteniers et Bourgeois de lad. Ville, et les compaignées des archers, arbalestiers et hacquebutiers, pour eulx trouver led. jour à six heures du matin à Sainct Denis en France.
|
|||
|
Lettres du Roy pour remettre les Corps Sainctz.
7 octobre. De par le Roy.
Trés chers et bien aînez,,
"Pour ce que après nostre voyage de la guerre, heureusement executé'1', il fault bien rendre graces à Dieu, distributeur des victoires, et aux benoistz martirs sainct Denis et ses compaignons intercesseurs envers luy, les Corps desquelz nous voullons faire remettre et reposer es lieux où ilz ont acoustumé d'estre et dont pendant nostre voyage ilz ont esté descend u z :
"A ceste cause, et que nous avons deliberé mercredi prochain nous rendre du matin en l'eglise Sainct Denis pour, avec les solempnitez et ceremonyes acoustumées faire remonster lesd. Corps Sainctz, nous vous prions et neantmoings ordonnons vous trouver aud. jour en lad. eglise de bonne heure, pour assister à la procession, au service divin et au reste des ceremonyes et solempnitez dessusd., en l'estat et ordre que vous avez de bonne coustume ; et vous ferez chose qui nous sera trés agreable.
"Donné à Ecouen, le vu" jour d'Octobre mil
Ve LIIII."
Signé : HENRY. Et au dessoubz : Du Thier.
El à la soubscription desd: lettres est escript: A noz trés chers et bien ornez les Prevost des Marchans et Eschevins de nostre Ville capitalle de Paris.
'■) Sur ce point, voir ci-dessus les articles DXC et DCXIII, et ] W Le procès-verbal de cette cérémonie est rapporté ci-dessus :
|
|
|||
|
El led. mercredi neufiesme jour d'Octobre ensuyvant vc uin, jour Sainct Denis, suyvant le voulloir du Roy, mess" les Prevost des Marchans, Eschevins et Greffier de lad. Ville partirent de ceste Ville pour aller au giste à Sainct Denis en France, pour le landemain assister aux ceremonyes et procession qui se devoient faire le landemain, où le Roy estoit en personne, pour remonster lesd. Corps sainctz Denis, Rustique et Eluthere, qui avoient esté descenduz le xxe jour de Juillet dernier passé'2', allant led. S-r à la guerre hors de son Royaulme à l'encontre de l'Empereur es pays du Liege et ailleurs cs pays dud. Empereur.
|
||||
|
Le landemain, à sept heures du matin, lesd. S" Prevost des Marchans, Eschevins et Greffier de lad. Ville, prindrent et vestirent leurs robbes de livrée en l'hostel du Greffier dud. Sainct Denis où ilz estoient logez; et de là, acompaignez de certain nombre d'archers, arbalestriers, et hacquebutiers de lad. Ville marchant devant eulx, et d'aucuns Conseillers, Quarteniers de lad. Ville, marchèrent
our les détails de la campagne la note 2 de la page 321, art. DCXII.
|
||||
|
|
||||